close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המענה שכולם צריכים לאחסון תכולת דירה ושירותי הובלות נוחים

מערכת שורשכה אייר, תשפג16/05/2023

חברת אחסון והובלות כאן מספקת מענה כולל הנובע מהצורך בשוק הנדל"ן. החל משירותי אריזה, דרך הובלה ועד שירותי אחסון - לחברה יש מענה ללקוחות המעוניינים בשירותי מחסנים להשכרה בראשון לציון ועד לשירותי הובלות נוחים

תגיות:
צילום: freepik

בישראל ישנן חברות רבות המספקות שירותי השכרת מחסנים לעסקים, בשל הצורך העז בשירותים מקיפים לשוק הנדל"ן, שהולך וצובר עוד ועוד תאוצה. חברה אחת כזו היא חברת אחסון והובלות כאן, שהיא ספקית מובילה של שירותי אחסון ומחסנים לוגיסטיים באזור גוש דן והשפלה. לחברה יש מחסן

צילום: freepik
איכותי וגדול ברחוב הסתת בחולון, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור עסקים מכל הגדלים, וכן לקוחות פרטיים המחפשים אחר שירותים של מחסנים להשכרה בראשון לציון או בחולון, בת ים ולמעשה - בכל גוש דן.

איכות השירות
אחד היתרונות המרכזיים של השימוש באחסון והובלות כאן הוא איכות המתקן שלה. מחסני החברה בחולון הם מודרניים, מאובטחים ומצוידים בטכנולוגיה החדישה ביותר כדי להבטיח כי הלקוחות (העסקיים והפרטיים כאחד)ף יוכלו לאחסן את הסחורה שלהם בבטחה וביעילות. המחסנים מצוידים באזעקות אש, מערכות מתזים וכיבוי אש, ואף מצלמות מעקב, המבטיחות כי המוצרים המאוחסנים בפנים מוגנים בכל עת. בנוסף, לחברה יש מאבטחים ברמה גבוהה הנמצאים במקום במשך כל שעות היממה, ומאפשרים כניסה רק לגורמים מורשים.

ערך מוסף
אחסון והובלות כאן מציעה גם מגוון של שירותי ערך מוסף לעסקים או לקוחות פרטיים ששוכרים מהם מחסנים. לדוגמה, החברה מספקת שירותי אריזת מוצרים לפני השינוע שלהם. אנשי החברה מגיעים אל בית (או העסק) הלקוח ואורזים את המוצרים כדי לחסוך לו זמן ובעיות. כמובן שאריזה מקצועית היא חשובה כי היא מונעת מהציוד להינזק, ולאנשי החברה יש את הציוד המתאים לבצע אריזה הרמטית שמשמרת את הציוד לקראת המעבר שלו ליעד. בנוסף, החברה מציעה שירותי הובלה מקצועיים, אשר יכולים לעזור ללקוחות להעביר את הציוד שלהם ליעד בבטחה וביעילות. אנשי החברה מנוסים בשינוע של מוצרים מכל הסוגים ומכירים את הכבישים באזור בצורה מצוינת, כך שאין לכם מה לחשוש מאובדן או נזק של ציוד.

התאמה אישית
יתרון נוסף בעבודה עם אחסון והובלות כאן הוא הגמישות שהחברה מציעה. לחברה יש מחסנים בגדלים שונים, וזה אומר שלקוחות יכולים לבחור את גודל המחסן בו יאחסנו את הציוד שלהם, בהתבסס על הצרכים הספציפיים שלהם. כלומר, יהיה ניתן למצוא מחסן בגודל המתאים, ואפילו לאחסן מוצרים בודדים לאורך זמן, עם התאמה של התמחור בהתאם. בנוסף, החברה מציעה תנאי שכירות גמישים, המאפשרים לעסקים לשכור שטח לתקופות קצרות או ארוכות טווח, בהתאם לדרישותיהם.

מחיר ושירות
נושא המחיר הוא כמובן חשוב מאוד ויש לציין שאחסון והובלות כאן מציעה מחיר תחרותי עבור כל השירותים שלהם, ובנוסף, תנאי השכירות הגמישים של החברה פירושם שעסקים משלמים רק עבור השטח שהם צריכים, ומבטיחים שהם לא יצטרכו לשלם עבור שטח שלא נוצל. בנוסף, אחסון והובלות כאן מחויבת גם לשירות לקוחות ברמה גבוהה. לחברה יש צוות של אנשי מקצוע מנוסים אשר מחויבים להבטיח כי עסקים יש חוויה חיובית בעת קבלת שירות, לרבות אחסנה לטווח ארוך או אחסון של ציוד רגיש. צוות החברה זמין לענות על כל שאלה שלקוחות עשויים לשאול ולספק סיוע בכל עת שיידרש.

בחירה מצוינת
אחסון והובלות כאן היא בחירה מצוינת לעסקים או ללקוחות פרטיים המחפשים מחסנים להשכרה בראשון לציון ובסביבתה. החברה מציעה מתחם איכותי בחולון, עם כמה סוגים של מחסנים בגדלים שונים. החברה מספקת שירות יוצא דופן, ובעיקר גיוון בשירות ויודעת לספק את הצרכים של מגוון הלקוחות הרחב שלה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה